Referent platebního styku - Praha
Výsledkem Vaší práce bude:
- Zajišťování platebního styku společnosti včetně účtů sdružení, kontrola podkladů pro zadávání platebních příkazů
- Příprava plánů cash flow, sledování likvidity a dodržování plánů cash flow
- Vedení agendy pojištění obchodních pohledávek
- Příprava a pravidelné poskytování podkladů bankám
- Spolupráce při zavádění nových finančních produktů a služeb a jejich vyhodnocování
Co Vám určitě nesmí chybět:
- VŠ ekonomického zaměření nebo SŠ ekonomického zaměření + 3 roky praxe
- Znalost AJ min. B1 – odborné finanční pojmy
- Znalost práce na PC (MS Office (hlavně Excel, Word – pokročile)
- Pečlivost, pracovitost, loajalitu
- Spolehlivost, důslednost, iniciativu
- Zkušenosti s prováděním platebního styku a interním informačním systémem výhodou
Co nabízíme:
- Práci v silné stabilní společnosti s nadnárodní působností
- Příjemné pracovní prostředí a podporující kolektiv
- Možnost profesního a karierního rozvoje
- Zajímavé mzdové ohodnocení (každoroční navyšování) + odměny/prémie
- Benefity – 5 týdnů dovolené, příspěvek na stravování přímo do mzdy, příspěvek na penzijní/životní pojištění. (6.000Kč/rok), karta MultiSport, volnočasový systém Cafeterie (10.800Kč/rok).
- Možnost home office dle firemních pravidel (aktuálně 6 dní měsíčně)
Pokud Vás tato nabídka zaujala, kontaktujte nás, prosím, pomocí následujícího formuláře.
Budu se těšit na Vaše životopisy.
Lucie Zdražilová, HR specialista