Finanční specialista - Praha
Výsledkem Vaší práce bude:
- Příprava skupinových reportů dle IFRS
- Podílení se na controllingu stavebních zakázek
- Podílení se na přípravě finančních plánů společnosti
- Příprava ad-hoc analýz a prezentací pro vedení společnosti
- Spolupráce na celkovém zefektivnění reportingu a controllingu
Co Vám určitě nesmí chybět:
- SŠ/VŠ vzdělání ekonomického směru
- Praxi 2 – 3 roky na obdobné pozici u SŠ nebo absolventa VŠ
- Znalost MS Office, pokročilá znalost Excel (makra výhodou), znalost Power BI výhodou
- Středně pokročilou znalost AJ (min. B2)
- Základní znalost účetnictví
- Analytické a logické myšlení, ochota se dále rozvíjet
- Komunikativnost, proaktivní přístup, smysl pro týmovou spolupráci
Co nabízíme:
- Práci v silné stabilní společnosti s nadnárodní působností
- Příjemné pracovní prostředí a podporující kolektiv
- Možnost profesního a karierního rozvoje (jazykové a právní kurzy)
- Zajímavé mzdové ohodnocení (každoroční navyšování) + odměny/prémie.
- Benefity – 5 týdnů dovolené, příspěvek na stravování přímo do mzdy, příspěvek na penzijní/životní pojištění. (6.000Kč/rok), karta MultiSport, volnočasový systém Cafeterie (10.800Kč/rok).
- Možnost home office dle firemních pravidel (aktuálně 6 dní měsíčně)
Pokud Vás tato nabídka zaujala, kontaktujte nás, prosím, pomocí následujícího formuláře.
Budu se těšit na Vaše životopisy.
Lucie Zdražilová, HR specialista