Provádíme komplexní výstavbu, rekonstrukce a opravy pozemních
komunikací. Hlavním předmětem realizací výstavby jsou
dálnice, silnice, městské a příměstské komunikace.
Provádíme komplexní výstavbu, rekonstrukce a opravy pozemních
komunikací. Hlavním předmětem realizací výstavby jsou
dálnice, silnice, městské a příměstské komunikace.
Provádíme komplexní výstavbu, rekonstrukce a opravy pozemních
komunikací. Hlavním předmětem realizací výstavby jsou
dálnice, silnice, městské a příměstské komunikace.
Provádíme komplexní výstavbu, rekonstrukce a opravy pozemních
komunikací. Hlavním předmětem realizací výstavby jsou
dálnice, silnice, městské a příměstské komunikace.
Provádíme komplexní výstavbu, rekonstrukce a opravy pozemních
komunikací. Hlavním předmětem realizací výstavby jsou
dálnice, silnice, městské a příměstské komunikace.
Provádíme komplexní výstavbu, rekonstrukce a opravy pozemních
komunikací. Hlavním předmětem realizací výstavby jsou
dálnice, silnice, městské a příměstské komunikace.
Provádíme komplexní výstavbu, rekonstrukce a opravy pozemních
komunikací. Hlavním předmětem realizací výstavby jsou
dálnice, silnice, městské a příměstské komunikace.
Provádíme komplexní výstavbu, rekonstrukce a opravy pozemních
komunikací. Hlavním předmětem realizací výstavby jsou
dálnice, silnice, městské a příměstské komunikace.
2. 7. 2013
Další fází stavby byla uzávěra pravého jízdního pruhu v období od 7.6.2013 do 12.6.2013, jejíž součástí byla i úplná uzavírka dálnice D1, a to poprvé v historii od svého vzniku.
Uzavírka byla plánovaná na 12 hodin. V celé této uzavírce, která probíhala od 8.6.2013 od 20:00 do 9.6. do 9:20, byla provedena demolice objektu SO221. Mostní nadjezd byl segmentový, předepnutý s monolitickými římsami. Demolice proběhla za použití hydraulických kladiv a mechanizmu s hydraulickými nůžkami. Přestřihnutím nosní konstrukce v polovině došlo cca v 1 hodinu ráno k pozvolnému sesunutí konstrukce do předem připraveného štěrkopískového lože, které sloužilo jako ochrana betonového povrchu vozovky. Poté proběhlo rozstříhání a samotný odvoz betonových částí mostu z levého jízdního pruhu a odstranění nečistot z povrchu vozovky. Po provedení záchytných bezpečnostních zařízení došlo k obnovení provozu na první polovině dálnice dle pokračujícího dopravního opatření. Následně pokračovaly práce na demolici druhé poloviny mostu, a to při pokračující uzavírce pravého jízdního pruhu. Vše proběhlo bez větších komplikací, provoz byl obnoven s menším zpožděním v 9:20 hod.
Druhé společné setkání zaměstnanců skupiny COLAS v České republice se konalo 20. a 21. března 2018 ve Špindlerově Mlýně v Hotelu Harmony.
Rozhodli jsme se podpořit technické vzdělání studentů stavební fakulty VUT Brno a přihlásili se jako garant soutěže EBEC, kde studenti předvedou své znalosti v praxi.
V Paříži se 7. a 8. února 2018 konalo světové finále COLAS Team Cupu.
Letošní ročník pracovního veletrhu, který je určen pro studenty a absolventy, probíhal 22.11.2017 v Brně a naše firma tam nemohla jako každý rok chybět.