D1 Modernizace - Snesení mostu 107. km

2. 7. 2013

Další fází stavby byla uzávěra pravého jízdního pruhu v období od 7.6.2013 do 12.6.2013, jejíž součástí byla i úplná uzavírka dálnice D1, a to poprvé v historii od svého vzniku.

Uzavírka byla plánovaná na 12 hodin. V celé této uzavírce, která probíhala od 8.6.2013 od 20:00 do 9.6. do 9:20, byla provedena demolice objektu SO221. Mostní nadjezd byl segmentový, předepnutý s monolitickými římsami. Demolice proběhla za použití hydraulických kladiv a mechanizmu s hydraulickými nůžkami. Přestřihnutím nosní konstrukce v polovině došlo cca v 1 hodinu ráno k pozvolnému sesunutí konstrukce do předem připraveného štěrkopískového lože, které sloužilo jako ochrana betonového povrchu vozovky. Poté proběhlo rozstříhání a samotný odvoz betonových částí mostu z levého jízdního pruhu a odstranění nečistot z povrchu vozovky. Po provedení záchytných bezpečnostních zařízení došlo k obnovení provozu na první polovině dálnice dle pokračujícího dopravního opatření. Následně pokračovaly práce na demolici druhé poloviny mostu, a to při pokračující uzavírce pravého jízdního pruhu. Vše proběhlo bez větších komplikací, provoz byl obnoven s menším zpožděním v 9:20 hod.

COLAS Novinky

4. 12.

Návštěva polského lomu Rogoźnica

V termínu 8.-9.11.2018 se 4 naši kolegové ze závodu Lomy, kteří jsou zařazeni v talentovém programu, zúčastnili stáže v lomu Rogoźnica.

8. 11.

Most gen. Pattona v Plzni se otevírá dopravě

Ve středu 7. listopadu 2018 byl zahájen provoz na plzeňském mostu generála Pattona, který je součástí hlavní tepny v centru města.

2. 11.

Návštěva kolegů v Maďarsku

Naši kolegové z oblasti Mosty a monolitické konstrukce navštívili dvě stavby v Maďarsku.

30. 10.

Snídaně s COLASem! – studenti SPŠ Dušní

Minulý týden nás navštívili opět po roce studenti z 3. ročníku SPŠ Dušní.

© 2018 COLAS CZ, a.s. Všechna práva vyhrazena